GOIZEKO GELA

Eskolan badugu ikasle goiztiarrentzako haurtzaindegi zerbitzua. Familia- elkarteak, IGEk, kudeatzen du. Izena emateko, haien posta elektronikoa erabili beharko duzu: posta@eskolaberria.net

Haurtzaindegi-zerbitzua 8:00etatik 9:00etara bitartekoa da, eta nahi duzun orduan joan zaitezke. Familientzat ahalik eta malguena izan dadin saiatzen gara; beraz, nahi edo behar dituzun egunetan joan zaitezke, ez duzu konpromisorik hartu behar eta egunak ez dira jarraian izan behar. Ustekaberen bat sortzen bazaizu eta zerbitzua behar baduzu, izena eman ez baduzu, abisatu gabe joan zaitezke; zure datuak monitoreari utzi eta gero, ahal duzunean, izena eman dezakezu.

Kobrantzak hilabetea amaitzean egiten dira, erabili diren egunengatik; erabili ez bada, ez da ezer kobratzen.

Prezioak: egun solte bat 6 €, eskola-hilabete erdia (egunak ez dira jarraian izan behar) 30 € eta hortik aurrera (eskola-hilabete erdia eta egun bat) hilabete osotzat hartzen da eta 50 € ordainduko dira.